Vraag en antwoord

Hieronder vindt u antwoord op de aan ons meest gestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag hier niet tussen dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

Algemene vragen

Bezorgt u ook op zon- en feestdagen?

In principe bezorgen wij niet op feestdagen. De bestellingen bezorgen wij dan netjes een dag eerder op het afgesproken bezorgadres. Op zondagen bezorgen wij wel! M.u.v. de periode oktober t/m april.

Dien ik vooraf te betalen om de bestelling te bevestigen?

Na uw bestelling krijgt u een bericht van ons die uw bestelling bevestigd. U krijgt 1 dag voor de bezorging een telefoontje van ons over de bezorgtijd, betalen doet u contant en gepast aan de chauffeur.

Kan ik ook andere salades, sauzen of vlees toevoegen aan mijn bestellijst?

Het is natuurlijk uw feestje en u bepaalt wat u eet, in onze bestellijst vind u de selecties waar u uit kunt kiezen. u kunt deze aanvullen met diverse salades, losse barbecue/gourmet specialiteiten of sauzen, die ook in de overzichtelijke bestellijst te vinden zijn.

Kan ik mijn bestelling tussentijds wijzigen en hoe werkt dit?

U kunt tot 3 dagen voor bezorging uw bestelling nog wijzigen doe dit echter altijd telefonisch. Een bestelling annuleren kan tot 5 dagen voor bezorging.

Mijn vraag en antwoord staat hier niet bij!

Geen nood, binnen deze site vind u de contact pagina. Vul deze in, klik op verzenden en wij beantwoorden u vraag zo spoedig mogelijk. Wij zijn van maandag t/m zaterdag telefonisch bereikbaar van 8.30 uur - 18.00 uur op het nummer: 0497 - 57 15 49.